اخبار روزفناوری

اپل فیلمبرداری رویداد آیفون 16 خود را که قرار است در 10 سپتامبر برگزار شود، به پایان رسانده است.

اپل فیلمبرداری رویداد آیفون 16 خود را که قرار است در 10 سپتامبر برگزار شود، به پایان رسانده است.

قبلا گفته شده بود که رویداد معرفی آیفون 16 در 10 سپتامبر برگزار می‌شود، اما همچنین انتظار می رود اپل مجموعه ای از محصولات را در کنار چهار مدل پرچمدار خود معرفی کند. بر اساس آخرین گزارش، غول فناوری در حالت Overdrive کار می کند زیرا ظاهراً فیلمبرداری اصلی به پایان رسیده است، به این معنی که اپل بیش از حد آماده است تا دستگاه های جدید را به نمایش بگذارد.

تصاویر تبلیغاتی قبل از رویداد آیفون 16 فاش شد که نشان می‌دهد بازارهای بزرگ در حال آماده شدن برای عرضه قریب‌الوقوع هستند

به‌روزرسانی راه‌اندازی آیفون 16 توسط مارک گورمن از بلومبرگ ارائه شد، زیرا او در آخرین نسخه خبرنامه «Power On» خود اعلام کرد که اپل قصد دارد این ویدیو را در تئاتر استیو جابز پخش کند، رویه‌ای که این شرکت برای آن دنبال کرده است. الان چندین سال کل ارائه از طریق کانال‌های زیادی پخش می‌شود، و در این گزارش همچنین اشاره شده است که مدل‌های جدید آیفون 16 10 روز پس از پایان اعلامیه به‌طور رسمی برای خرید در دسترس خواهند بود، یعنی تاریخ 20 سپتامبر.

«محصولات اپل در سپتامبر به بازار عرضه می‌شوند، معمولاً اولین سه‌شنبه یا چهارشنبه پس از روز کارگر است و به نظر می‌رسد امسال نیز از همین الگو پیروی خواهد کرد. این شرکت فیلمبرداری ویدیوی معرفی آیفون 16 خود را به پایان رسانده است و در حال برنامه ریزی برای میزبانی رویدادی در محوطه دانشگاه خود در روز سه شنبه، 10 سپتامبر است. اپل با پایبندی به فیلمنامه چند سال گذشته، ویدیوی اصلی را در تئاتر استیو جابز پخش خواهد کرد. و به شرکت کنندگان اجازه دهید بعد از آن آیفون های جدید و سایر سخت افزارها را بررسی کنند. البته این ارائه به صورت آنلاین نیز پخش خواهد شد. آیفون‌های جدید 10 روز بعد، از جمعه، 20 سپتامبر، به فروشگاه‌ها وارد می‌شوند.»

بر اساس گزارش های قبلی، اپل قصد دارد تولید آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس را با بزرگترین مدل شرکت کوپرتینویی افزایش دهد بیشترین حجم را تشکیل می دهد، که نشان می دهد این دو پیشتاز 90 میلیون محموله اولیه برای سال 2024. همچنین گزارش شده است که Foxconn 50000 کارگر دیگر را استخدام کرده است با توجه به اینکه چند هفته پس از روز راه اندازی شدید خواهد بود، تقاضا را برآورده کنید. همچنین، با وجود اینکه چند هفته تا عرضه آیفون 16 باقی مانده است، تصاویر تبلیغاتی لو رفته در حال پخش بودند که جای تعجب ندارد، اما این گزارش‌ها و افشاگری‌ها به این نکته اشاره می‌کنند که باید درگیر یک سخنرانی پرجمعیت باشیم.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا